beantwoord

Toeslag ICD en structurele uitval

• 27 juni 2019
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Verkeerd gelezen, het minimum bedrag is €2,30.

Moet ik wel een formulier handmatig intikken... ik zou wel eens weten hoeveel geld hier aan wordt verdiend want wie gaat dat nou iedere keer invullen.

Net gedaan voor de vorm. 5 minuten bezig voor €2,40 en om een of andere reden kan het niet via MijnNS als het gaat om je geld terugkijrgen bij de ICD dus alle info moet je (dubbel) invoeren. En dat kan je dan voor iedere kleine pokke vertraging invullen.

Absurd

orignele post

Afgelopen weken is de ICD weer structureel te laat, vertraagd of dat die uitvalt voor een uurtje. Hoort er bij maar nu lees ik op de website dat bij een teruggave van €2,40 of minder er niks wordt uitbetaald.

Kan ik in mijn geval die toeslagen optellen of op een andere manier het geld terugkrijgen?

Lijkt me heel klant vriendelijk als je dit automatisch zelf zouden terugboeken. Je weten immers wanneer je treinen niet rijden en wanneer mensen dus zeer waarschijnlijk onterecht een toeslag kopen.

overigens zou het handig zijn als de conducteurs hier ook ‘iets’ over kunnen zeggen. Het antwoord ‘niet mijn werk, klantenservice’ is niet heel bevredigend.

Robert
icon

Beste antwoord door Rueben NS 27 juni 2019, 21:07

Goedenavond RObertR en welkom op onze Community!

Ik snap dat je goed baalt van de vertragingen en ik snap dat je liever een makkelijkere manier hebt om je toeslagen terug te vragen. Als je het goed vindt, ga ik je opmerkingen punt bij punt langs.

• Allereerst kan je je toeslagen niet optellen, daar is het systeem niet op gebouwd. Je kan alleen middels het Geld Terug bij Vertraging formulier je ICD toeslag terugvragen bij 15+ minuten vertraging.
  • Ook automatisch terugboeken kan niet. Wij kunnen namelijk niet voorspellen wie er vertraging heeft opgelopen en wanneer en of diegene de toeslag al heeft gebruikt om er mee te reizen of niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond RObertR en welkom op onze Community!

Ik snap dat je goed baalt van de vertragingen en ik snap dat je liever een makkelijkere manier hebt om je toeslagen terug te vragen. Als je het goed vindt, ga ik je opmerkingen punt bij punt langs.

• Allereerst kan je je toeslagen niet optellen, daar is het systeem niet op gebouwd. Je kan alleen middels het Geld Terug bij Vertraging formulier je ICD toeslag terugvragen bij 15+ minuten vertraging.
  • Ook automatisch terugboeken kan niet. Wij kunnen namelijk niet voorspellen wie er vertraging heeft opgelopen en wanneer en of diegene de toeslag al heeft gebruikt om er mee te reizen of niet.

Reageer