beantwoord

Toeslag intercity direct terugvragen

• 30 november 2017
  • 3 reacties
  • 1477 Bekeken

Gisteren had ik het geluk op heen- en terugweg bijna een uur vertraging te hebben. Mijn vraag betreft de terugreis van Rotterdam naar Utrecht om 17.35. Omdat er geen trein reed moest ik noodgedwongen omreizen via Schiphol met de intercity direct. De conducteur riep om dat we ondanks het moeten omreizen wel de toeslag moesten betalen. Ook deze onvoorziene kosten wil ik indienen op het geld terug bij vertraging formulier, maar in mijn NS kan ik alleen hert normale treinkaartje declareren. Hoe kan ik dit met het toeslag kaartje doen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 30 november 2017, 18:25

Balen van de vertraging en extra kosten, kirstenw :(

Voor het terugvragen van de IC Direct toeslag wil ik je aanraden even contact op te nemen met ons via Twitter, Facebook of Live Chat. Stuur ons dan een toelichting op je reis en ook gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en IBAN rekeningnummer. (Stuur deze uiteraard wel in een privébericht en niet openbaar (Twitter/Facebook).Op die manier kan je verzoek het snelste worden afgehandeld.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Als je op deze pagina klikt op 'Aanvraag zonder Mijn NS' dan krijg je een formulier waar je aan kunt geven of je met ICD gereisd hebt.

De kans bestaat dat je claim (om welke reden dan ook) automatisch afgewezen wordt. Dan kun je een reply doen op de e-mail met de afwijzing en wordt hij door een persoon behandeld. Hou rekening met een lange tijd voor afhandeling (tot enkele maanden).
Balen van de vertraging en extra kosten, kirstenw :(

Voor het terugvragen van de IC Direct toeslag wil ik je aanraden even contact op te nemen met ons via Twitter, Facebook of Live Chat. Stuur ons dan een toelichting op je reis en ook gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en IBAN rekeningnummer. (Stuur deze uiteraard wel in een privébericht en niet openbaar (Twitter/Facebook).Op die manier kan je verzoek het snelste worden afgehandeld.
Dank! Ga ik doen

Reageer