beantwoord

Trein uitgevallen op 6 december

• 30 december 2015
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op 6 december vertrok ik met de trein van 14.36 vanaf Almelo naar Amsterdam Schiphol. Ik wist dat er werkzaamheden waren onderweg en dat ik daarom via Amsterdam CS moest reizen. In Apeldoorn werd aangekondigd dat de trein niet verder zou rijden en terugkeerde naar Deventer. Er werd geadviseerd om via Utrecht te reizen, maar na navraag met de conducteur kwam ik erachter dat ik dan mijn vlucht vanaf Schiphol zou missen. Bussen waren er niet en verdere informatie ook niet. Daarom heb ik een taxi moeten nemen vanaf Apeldoorn naar Schiphol voor €200 euro. Door de verwarring ben ik vergeten in Apeldoorn uit te checken, dit heb ik alsnog op Schiphol gedaan op aanraden van de NS baliemedewerkster. Vervolgens kreeg ik een kaartje mee met contactgegevens van de NS en daar kon ik het mee doen. Telefonisch heb ik een declaratieformulier aangevraagd welke vervolgens zou worden opgestuurd. De begeleidende brief heb ik ontvangen, maar helaas ontbrak het formulier. Weer gebeld, en nu kreeg ik te horen dat ik het via email verder kon afhandelen. Ik kan alleen niet vinden hoe ik dat moet doen.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 30 december 2015, 15:40

Als NS het heeft over e-mail, bedoelen ze dit contactformulier. Een gewoon e-mailadres gebruiken ze niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Als NS het heeft over e-mail, bedoelen ze dit contactformulier. Een gewoon e-mailadres gebruiken ze niet.
oke dank je wel, ik ga het nu invullen

Reageer