Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Kinga. Ik heb van Inge jouw claimnummers ontvangen, en even voor je meegekeken.
Wat er is gebeurd, is dat jij treinen hebt voorbij laten gaan die door ons systeem zijn herkend als zijnde rijdend. In jouw geval begrijp ik waarom je hebt gewacht, aangezien de trein op het bord bleef staan. Dit is echter informatie die wel van belang is bij een claim, en daarom kun je dit soort claims beter indienen bij Klantenservice dan via Mijn NS.
Voor nu heb ik beide claims goedgekeurd voor je, dit omdat ook het personeel je geen informatie kon geven.
Bekijk origineel
Wat er is gebeurd, is dat jij treinen hebt voorbij laten gaan die door ons systeem zijn herkend als zijnde rijdend. In jouw geval begrijp ik waarom je hebt gewacht, aangezien de trein op het bord bleef staan. Dit is echter informatie die wel van belang is bij een claim, en daarom kun je dit soort claims beter indienen bij Klantenservice dan via Mijn NS.
Voor nu heb ik beide claims goedgekeurd voor je, dit omdat ook het personeel je geen informatie kon geven.