Treinverkeer 3 april



Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

En wat natuurlijk ook krom is, is dat ze al veel eerder hadden kunnen bedenken (en communiceren!) dat het om 20 uur niet meer mogelijk zou zijn om op te starten, ondanks dat de storing was opgelost. Dan hadden veel mensen geen uren op niks hoeven wachten en al veel eerder alternatieven kunnen bedenken.

Uiteraard is dit overmacht, maar wat mij vooral stoort is het gebrek aan communicatie! 

Juist die overmacht betwijfel ik in dit geval. NS had zonder probleem pendelvervoer kunnen inrichten en het was gewoon onwil om dat doen. 

 

Er was nauwelijks een NS medewerker te zien. Geef mensen meer hulp i.p.v. 1 medewerker in een loket! Laat de mensen het niet zelf laten uitzoeken!

Wat je voorstelt kan op knooppuntstations maar niet op ieder kleiner station. Daar zijn niet overal 10 mensen van NS.

Het probleem is dat er bij de NS onder Marjan Rintel een reorganisatie heeft plaatsgevonden waarbij de ticket en service afdeling nagenoeg helemaal is gesaneerd, dat waren juist de personeelsleden die op de stations aanspreekbaar waren voor reizigers maar daar zijn er nog maar enkelingen van over.

 

Reageer