beantwoord

Twee verschillende bedragen retour voor zelfde reis

Hallo,

Ik reisde samen met mijn vrouw, voor beiden heb ik geld terug bij vertraging aangevraagd. Alleen bij 1 krijg de helft minder??
icon

Beste antwoord door Sivan NS 26 mei 2016, 15:44

Ik heb de claims opnieuw bekeken. Er is iets misgegaan met de verwerking van de vervoerbewijzen: het ene vervoerbewijs is geregistreerd als actiekaart, het andere als enkele reis. Ik heb dit gecorrigeerd en de claim waarbij de helft is uitbetaald, wordt hersteld.
Bekijk origineel

11 reacties

Vergeten de claim nummers te vermelden:
16009289
16009302
Reputatie 7
Bij 60 min+ het hele bedrag, 30 min+ het halve bedrag van uw reis terug..

Kan het daar aan liggen?
Dan zou de ene helft van het echtpaar net 59 en de andere 61 minuten vertraging moeten hebben gehad oid. Ik denk eerder dat er sprake is van twee verschillende typen vervoerbewijzen.
Nope, twee identieke e-tickets... zelfde reis, en werkelijk meer dan een uur vertraging...
Bij e-tickets kunnen ze ook geen in- en uitchecktijden zien, dus dan moet er een verschil zitten tussen hoe de beide formulieren zijn ingevuld.
Ik heb twee identieke formulieren ingevuld, dus in mijn ogen is er iets mis gegaan in de afhandeling. We hebben uiteindelijk zo'n 4 uur over een reis van normaal 2:17...
Ik heb twee identieke formulieren ingevuld, dus in mijn ogen is er iets mis gegaan in de afhandeling. We hebben uiteindelijk zo'n 4 uur over een reis van normaal 2:17...

Hallo DolfLimmen en welkom op het NS forum. Mijn collega Sivan NS zal deze claims na het weekend voor je bekijken.
Dolf, volgens onze gegevens zijn beide claims goedgekeurd. Mogelijk heb je al een bezwaar ingediend? Hoe dan ook is het nu in ieder geval in orde!
Ze zijn inderdaad wel goedgekeurd, alleen bij de een krijg ik 100% uitgekeerd en bij de ander 50%... ik heb geen bezwaar ingediend, heb ook niet kunnen vinden hoe.
Excuses, ik las niet goed. Ik zal morgen beide claims opnieuw beoordelen. Ze staan er beiden in voor 60 minuten dus er zal iets anders aan de hand zijn.
Ik heb de claims opnieuw bekeken. Er is iets misgegaan met de verwerking van de vervoerbewijzen: het ene vervoerbewijs is geregistreerd als actiekaart, het andere als enkele reis. Ik heb dit gecorrigeerd en de claim waarbij de helft is uitbetaald, wordt hersteld.

Reageer