Uitbetaling compensatie bij vertraging | NS Community
beantwoord

Uitbetaling compensatie bij vertraging

  • 1 November 2022
  • 9 reacties
  • 362 Bekeken

Ik heb bericht gekregen dat ik recht heb op compensatie bij een vertraging, het bedrag zou binnen 3 weken worden uitbetaald, helaas nog niks mogen ontvangen, is het gebruikelijk dat dit langer duurt ?

icon

Beste antwoord door MoDe 1 November 2022, 09:38

Bekijk origineel

9 reacties

Beste MoDe,

je bent een kei in drogredenen verzinnen.Wat zou de direktie van NS hier wel niet van vinden??

En ja, ik heb schade geleden en nu wettelijk recht op een vergoeding. Moet ik daar dan meer dan vier maanden op wachten?

Laten we dit onderwerp nu maar laten rusten en hopen op een uitbetaling in de maand januari!!!!!

Reputatie 7
Badge +3

Tjonge, jonge MoDe wat een antwoord. Petje af!!!

Je doet in jouw bericht net alsof NS het jou  afgepakt heeft, terwijl je dat geld zonder vertraging niet had gekregen.

En ja het is gebruikelijk dat het wat langer duurt. Iets met te kort aan personeel en veel meldingen.

Tjonge, jonge MoDe wat een antwoord. Petje af!!!

Reputatie 7
Badge +3

Ik wacht al maanden op de uitbetaling van de goedgekeurde compensaties voor vertragingen in juli,aug. en september en het gaat wel om totaal bijna €600,- Voorwaar geen gering bedrag!!

Dat geld is een extraatje en zul je niet missen, want had je al uitgegeven om te reizen.

Reputatie 7
Badge +4

Het lijkt bijna een verdienmodel met dit soort bedragen. Zo schiet het zijn doel voorbij. Afwachten is het enige dat er op zit. De betalende medereizigers moeten dit met hun reizen en abonnementen uiteindelijk opbrengen, niet NS.

Ik wacht al maanden op de uitbetaling van de goedgekeurde compensaties voor vertragingen in juli,aug. en september en het gaat wel om totaal bijna €600,- Voorwaar geen gering bedrag!!

Reputatie 7
Badge +1

Denk nou eens 2 sec verder door: door al dat geklaag en navragen worden de schaarse mensen die dat werk nog wel willen doen van dat werk afgehouden zodat alles nog langer gaat duren.

Afwachten is een schone zaak en ook erg goed voor een rustig gemoed. Het zal vast niet om heel grote bedragen gaan.

Je zou toch denken als je een mail stuurt waarin je zegt binnen drie weken te betalen, dat je dat ook doet ! Helaas is het ook niet mogelijk om op deze mail te reageren ook al staat daar van wel. Telefonisch kunnen ze je ook niet helpen want de afdeling uitbetaling schijnt telefonisch niet bereikbaar te zijn voor de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

De laatste maanden lopen ook uitbetalingen vertraging op.

Reageer