beantwoord

uitcheck

• 20 juni 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo, ik heb gisteren vanwege de stroomstoring na ruim één uur weer uitgecheckt op hetzelfde station. Toen is er 10 euro vanaf geschreven omdat ik niet binnen een halfuur uitcheckte. Nu heb ik een aanvraag ingediend voor geld terug ivm vertraging meer dan 60 minuten. Maar in de aanvraag staat nu van zwolle naar zwolle. Gaat dit goed komen?
mvg
icon

Beste antwoord door Annewil NS 20 juni 2017, 21:49

Hallo annekescherff, welkom op het NS Serviceforum!

Bij de aanvraag voor Geld terug bij Vertraging kun je een opmerking zetten. Het is handig om dit verhaal dan even in de opmerkingen te zetten. Als je de claim al hebt ingediend dan kun je het beste afwachten of hij wordt goedgekeurd of afgekeurd. Mocht hij worden afgekeurd dan kun je de claim laten herzien. Dit kan door op de afwijzingse-mail te antwoorden of door contact op te nemen met NS Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar) of via Twitter, Facebook, chat of e-mail.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo annekescherff, welkom op het NS Serviceforum!

Bij de aanvraag voor Geld terug bij Vertraging kun je een opmerking zetten. Het is handig om dit verhaal dan even in de opmerkingen te zetten. Als je de claim al hebt ingediend dan kun je het beste afwachten of hij wordt goedgekeurd of afgekeurd. Mocht hij worden afgekeurd dan kun je de claim laten herzien. Dit kan door op de afwijzingse-mail te antwoorden of door contact op te nemen met NS Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar) of via Twitter, Facebook, chat of e-mail.

Reageer