Op mijn traject (Tilburg / Rotterdam CS) is er minimaal 1x per week wel vertraging op het traject.
Vandaag na weer een te volle trein waar ik niet in kon was ik het een beetje zat en wilde mijn geld terug vragen voor alle gevallen van de afgelopen maanden.
Ik doe dit eigenlijk nooit omdat ik weet dat in het verleden dit nogal een vervelend process was.
Nu was ik hoopvol en zag ik in de app een knop om direct mijn geld terug te vragen bij een reis in de history. Tot mijn verbazing brengt deze je echt naar de algemene terug vraag website.
Kom op jongens.. dit is leuk als je 1x in het jaar vertraging hebt maar als je dit voor meer dan 1x reizen moet doen wordt dit een onnodige boekhoud klus waar je elke keer dezelfde gegevens in moet vullen.
Dit terwijl alle informatie gewoon beschikbaar is als je je reis history aan het bekijken bent.
Dit heeft me altijd weerhouden geld terug te vragen. Lijkt me niet zo eerlijk heh? Aangezien ik er gewoon recht op heb.
Dus aub fix de app dat je makkelijk je geld terug kan vragen waar ik recht op heb want ik heb geen uren de tijd onnodig dingen opnieuw en opnieuw in te moeten vullen.
Bedankt.