beantwoord

vergoeding

  • 12 maart 2020
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

gisteren, 11 maart, vertrok de trein om 10:47 vanuit centraal almere en de verwachte aankomst in diemen zuid 11:17 had een storing, voor een uur en 45 minuten!  zelfs niet om me naar mijn bestemming te brengen, di di zuid maar in het centrum van amsterdam!  11:30 mijn dienst begon, mijn hele leven in de Margherita pizzeria.  Ik vraag er één voor de terugbetaling van mijn twee onbetaalde uren omdat ik vanaf het centraal station (amsterdam) de metro moest nemen en daarom kwam ik om 13:03 minuten aan en ik vraag precies om de terugbetaling van dit metrokaartje, omdat ik het abonnement alleen voor treinen heb  .... bedankt

icon

Beste antwoord door mweiss 12 maart 2020, 10:19

Je kunt contact opnemen met de https://www.ns.nl/klantenservice/ via chat, facebook, twitter of telefoon en je situatie uitleggen.

Voor de terugbetaling van je twee onbetaalde uren geef ik je weinig kans (ns vergoedt geen vervolgschade), maar metrokaartjes willen nog wel eens vergoed worden bij verstoringen. Zeker omdat ns in en rond Amsterdam vrij snel naar de metro doorverwijst.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Je kunt contact opnemen met de https://www.ns.nl/klantenservice/ via chat, facebook, twitter of telefoon en je situatie uitleggen.

Voor de terugbetaling van je twee onbetaalde uren geef ik je weinig kans (ns vergoedt geen vervolgschade), maar metrokaartjes willen nog wel eens vergoed worden bij verstoringen. Zeker omdat ns in en rond Amsterdam vrij snel naar de metro doorverwijst.

Reageer