Vergoeding

• 30 november 2020
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Ik stap in dr trein om 18:05 van Amsterdam Centraal naar Maastricht. Halverwege hoor ik dat die niet verder rijdt dan Weert. Dus ik stap in Den Bosch uit om de trein erna te pakken om 19:36 vanaf Den Bosch. Rijdt die ook niet en nu moet ik 2,5 uur naar Maastricht reizen vanuit DEN BOSCH. Waardoor ik 4 uur mag doen over mijn reis. En omdat ik studenten ov heb mag ik geen vergoeding aanvragen. Belachelijk om zo met klanten (ja klanten) om te gaan. Ook niet de eerste keer dit.

3 reacties

Badge

Heb je je ook verdiept in de oorzaak van de verstoring??  Zonder bovenleiding rijden elektrische treinen nml niet. En helaas komt het wel eens voor dat zo'n bovenleiding breekt en herstel duurt altijd wel even omdat er dan een flink stuk vervangen moet worden.

Reputatie 7
Badge +3

En omdat ik studenten ov heb mag ik geen vergoeding aanvragen.

't Is niet veel, maar je hebt wel recht op € 4,64.

Heb je je ook verdiept in de oorzaak van de verstoring??  Zonder bovenleiding rijden elektrische treinen nml niet. En helaas komt het wel eens voor dat zo'n bovenleiding breekt en herstel duurt altijd wel even omdat er dan een flink stuk vervangen moet worden.

Bedankt voor je reactie. Dit klopt inderdaad. Maar omdat dit voor de zoveelste keer gebeurt tijdens een rit op dit traject, ben ik er een beetje klaar mee. Ik snap dat het niet expres gebeurt, maar ik ben hier nu voor de zoveelste keer de dupe van. Zou dat daarom graag (deels) vergoed zien worden

Reageer