beantwoord

Vergoeding kosten laatste trein gemist door vertraging

• 13 december 2017
  • 2 reacties
  • 955 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste,

Ik heb door vertraging van de NS mijn aansluiting gemist. Door het missen van deze aansluiting was het voor mij niet mogelijk nog thuis te komen. Aangezien een taxi (160 euro) twee keer zo duur was als het hotel, heb ik besloten te overnachten in een hotel (80 euro).

Nu heb ik gehoord dat het mogelijk is deze gemaakte kosten terug te krijgen. Ik kan helaas niet vinden hoe en waar ik mijn verzoek moet indienen.
icon

Beste antwoord door Thom 13 december 2017, 11:32

Als u vooraf toestemming had van een NS-medewerker, is vergoeding van een taxi wel mogelijk. NS betaalt die dan zelfs voor u, zonder dat u de beurs hoeft te trekken. Maar u deed het op eigen initiatief en dan wordt het wel erg onbeheersbaar als dat zo maar kan.
Ik ben er bepaald niet zeker van dat u dit vergoed krijgt, proberen kan altijd. Het wordt per geval bekeken. U zult een brief moeten schrijven:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Een reactie kan enige tijd duren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u vooraf toestemming had van een NS-medewerker, is vergoeding van een taxi wel mogelijk. NS betaalt die dan zelfs voor u, zonder dat u de beurs hoeft te trekken. Maar u deed het op eigen initiatief en dan wordt het wel erg onbeheersbaar als dat zo maar kan.
Ik ben er bepaald niet zeker van dat u dit vergoed krijgt, proberen kan altijd. Het wordt per geval bekeken. U zult een brief moeten schrijven:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Een reactie kan enige tijd duren.
Hallo robert3005 en welkom op het NS Forum,

Het gegeven antwoord van Thom klopt.

Ik wil aan de meelezers het advies geven om niet op eigen initiatief een taxi of hotel te pakken. Meestal worden de kosten dan niet vergoed. Als wij een taxi voor je regelen dan is het ook niet de bedoeling dat je zelf deze kosten voorschiet. Ik hoop dat je alsnog je geld terugkrijgt, robert3005.

Reageer