beantwoord

vergoeding na vertraging, vertragingstijd verkeerd ingevuld

• 14 november 2016
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Beste NS,

Maandag 17-10-16 ging ik om 07:45 van Apeldoorn naar Amsterdam Zuid, waar ik volgens dienstregeling om 08:47 aan zou komen. Echter kwamen wij pas 09:31 aan. Ik heb na afloop een claim ingediend voor 'geld terug bij vertraging', maar na het versturen realiseerde ik mij dat ik de verkeerde hoeveelheid vertraging heb ingevuld. Ik had niet meer dan 59 minuten vertraging, maar 30-59 min. Hierdoor is (vermoedelijk, want de reden staat er nooit bij) de claim afgewezen. Kan er nog een keer naar de claim gekeken worden, maar dan met de goede vertragingstijd? Het gaat om kenmerk 41275958.

Ik hoor het graag!

Mvg,

Roelof
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 6 december 2016, 11:02

We hebben helaas geen privébericht ontvangen. Heb je een vraag over een ingeleverde claim bij ons? We helpen je graag via dit forum of één van de andere kanalen van klanteNService. Er kan altijd een verzoek tot herziening worden ingediend.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Beste Roeloftreinreiziger, welkom op het serviceforum!

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat je een claim verkeerd invult. Wil je je naam, adres, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht sturen? Dan zet ik je claim opnieuw door. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
We hebben helaas geen privébericht ontvangen. Heb je een vraag over een ingeleverde claim bij ons? We helpen je graag via dit forum of één van de andere kanalen van klanteNService. Er kan altijd een verzoek tot herziening worden ingediend.

Reageer