beantwoord

Vergoeding taxikosten

• 30 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 654 Bekeken

Op 5 september was ik samen met een groep andere reizigers in Den Bosch gestrand wegens treinen die niet verder reden. Wij moesten allemaal naar Eindhoven Airport en stonden op het punt al onze vluchten te missen, uiteindelijk last min kwam er een lang verwacht busje via NS, maar deze zat vol waardoor ik de enige was die niet meekon.

Toen is er door gecommuniceerd dat ik een reguliere station taxi mocht nemen, man van de NS meegelopen en mij gezegd, bewaar je bonnetje en bel met de klantenservice je staat in het systeem!

Zojuist de klantenservice gebeld maar die zeggen er staat wel iets van een melding maar niet met verdere beschrijving en je moet het dus even via mijnNS doen wegens het bonnetje dat mee moet komen als bijlage en dan komt het sowieso wel goed, maar ik kan nergens zo'n dergelijk contactformulier vinden..

Kan iemand mij verder helpen waar ik dan moet zijn om met de juiste afdeling in contact te kunnen komen en de restitutie te krijgen?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 2 november 2017, 18:30

Ik heb helaas nog geen bericht ontvangen van MichaelB, dus ik heb het probleem nog niet op kunnen pakken.

Voor de meelezers: Heb je een belofte dat je een taxirit vergoedt kan krijgen? Dan kan je hem per post indienen:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

We hebben de originele bon nodig.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Standaard is dat een conducteur van NS dit dan ter plekke voor u regelt. Dat is klaarblijkelijk niet gebeurd. Dan wordt het normaal ook niet vergoed. U kunt de situatie schriftelijk uitleggen door een brief te sturen naar Klantenservice. Bonnetje bijvoegen. Het belangrijkste is dat u het niet op eigen initiatief heeft gedaan.

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Hallo Thom, ik werd geholpen door een medewerker van de NS die weer in direct telefonisch contact stond met NS. Dus ik had het idee dat het gewoon goed geregeld werd, hij kreeg namelijk toestemming van de mensen die die aan de telefoon had en die bevestigde dat ik in het systeem stond, hij vroeg mijn naam, waar ik woonde etc voor administratie. Het staat er ook wel in, alleen helaas niet met verdere toelichting.

Kan ik de Klentenservice ook per email benaderen? Of moet dit via de post?
Reputatie 7
Badge +4
Als het afwijkt van de normale gang van zaken, gaat het standaard via dit kanaal. Het is wat lastig en duurt lang maar is de enige kans op succes.
Goedenavond MichaelB, welkom op het NS Serviceforum.

Ten eerste, wat vervelend dat je reis toen zo is verlopen. Het lijkt erop dat er een goede oplossing is gekozen, en is het nu alleen nog een geval van de kosten terugvragen. Ik ga graag even kijken wat er precies mogelijk is, en wat ik je het beste kan aanraden. Wil je mij je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer toesturen in een priv├ębericht? Dat doe je door op mijn naam te drukken.
Ik heb helaas nog geen bericht ontvangen van MichaelB, dus ik heb het probleem nog niet op kunnen pakken.

Voor de meelezers: Heb je een belofte dat je een taxirit vergoedt kan krijgen? Dan kan je hem per post indienen:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

We hebben de originele bon nodig.

Reageer