beantwoord

Vergoeding vertraging

  • 6 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Op 5 oktober ben ik van Groningen naar Deventer gereisd (geplande vertrektijd Groningen 13.48) waarbij ik precies een uur vertraging heb gehad. Ik heb dit op de website aangegeven (registratie nummer 600577689) echter heb ik gezegd dat mijn vertraging 30-59 minuten was. Kan ik dit nog ergens aanpassen of kunnen jullie dit voor mij aanpassen?

Bvd
icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 oktober 2018, 19:33

Hallo Aczoethout en welkom bij de NS Community,

Je kan in dit geval het beste een goedkeuring of afwijzing afwachten en daar dan op reageren. Zodoende zullen wij de claim opnieuw bekijken met de aangevulde informatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Aczoethout en welkom bij de NS Community,

Je kan in dit geval het beste een goedkeuring of afwijzing afwachten en daar dan op reageren. Zodoende zullen wij de claim opnieuw bekijken met de aangevulde informatie.

Reageer