beantwoord

Vergoeding voor gebruik IC-direct bij omreizen

• 13 juni 2018
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

In de afgelopen periode was er vanwege storing op het trajec Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal een andere reisroute gevraagd. Hierbij is gebruik gemaakt om om te reizen via Schiphol en gebruik te maken van de IC-direct, waarbij dus toeslag betaald moest worden. Om deze reden was het omreizen niet lang genoeg om vergoeding aan te vragen voor vertraging (minder dan 30 minuten)
Is er om deze redenen een vergoeding van de toeslag mogelijk? Is dit mogelijk bij zo'n lage vergoedingsprijs? Of wat zijn de opties?
icon

Beste antwoord door Slidestops 13 juni 2018, 16:13

Over welke storing hebben we het (datum en tijdstip is het makkelijkst)? Want normaal gezien is een omreisadvies eerst via Utrecht -> Den Haag -> Rotterdam of Utrecht -> Leiden -> Rotterdam
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Over welke storing hebben we het (datum en tijdstip is het makkelijkst)? Want normaal gezien is een omreisadvies eerst via Utrecht -> Den Haag -> Rotterdam of Utrecht -> Leiden -> Rotterdam
Ik zou het niet zeker meer weten, maar het ging om 7 juni 2018 tussen 17.00 en 18.00 uur. 9292 gaf op dat moment aan dat dit het snelste omreisadvies was op dat moment (in combinatie met mijn eind reisdoel). Andere keren heb ik inderdaad via Den Haag of Leiden gereisd.

Reageer