beantwoord

Verkeerd bedrag

• 10 november 2015
  • 12 reacties
  • 210 Bekeken

Claimnummer 50019638

Kan iemand mijn claim nog een keer nakijken? Ik ben hier al meerdere keren over geklaagd dat het bedrag nooit klopt wat ik krijg, telkens wordt het wel weer goed gedraaid maar ik vind het erg vervelend om hierover te bellen/schrijven.

Ik hoor 100 % vergoeding te krijgen bij vertraging van 30 min of langer bij mijn reis met intercity direct. ( ongeacht dat ik met een voordeelabonnement reis)
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 november 2015, 10:46

Hoi Feline.

Ik heb je claim bekeken.

Je hebt de claim niet goed ingevuld. Jij gaf namelijk Rotterdam - Schiphol op, in plaats van Dordrecht - Schiphol. Ik heb het nu aangepast en het resterende bedrag wordt ook naar je overgemaakt.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Feline.

Ik heb je claim bekeken.

Je hebt de claim niet goed ingevuld. Jij gaf namelijk Rotterdam - Schiphol op, in plaats van Dordrecht - Schiphol. Ik heb het nu aangepast en het resterende bedrag wordt ook naar je overgemaakt.
Hoi Sivan,

Dank voor het uitzoeken! Dat verklaart voor mij een beetje. Ik heb het dus al die tijd fout ingevoerd, want ik dacht als ik Dordrecht - Schiphol doe en schrijf dat ik de trein om 17.05 (of 17.35) pak, dan wordt er misschien gedacht dat ik de normale intercity heb genomen... dus ik schrijf dan meestal de rit die vertraagd is op, die van .24 of .54 vanaf Rotterdam Centraal. Voortaan zal ik dus gewoon Dordrecht-Schiphol plaatsen.

Nu heb ik weer een nieuwe claim teruggekregen: 50019638

Helaas heb ik hier weer maar 4,45 euro teruggekregen. Dit bedrag kan (denk ik) onmogelijk juist zijn, omdat mijn toeslagkaartje al 2.30 euro kost. Ik 100 % terug krijg van mijn ritprijs en de ritprijs iets van 8,50 oid. kostte.

Kan je dit voor mij uitzoeken?

Alvast hartelijk dank,

mvg, Feline Liem.
Oja en weet je toevallig ook hoe ik mijn gebruikersnaam te weten kan komen?
Hoi Feline, hier kun je Geld Terug Bij Vertraging voor de Intercity Direct: http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/geld-terug-bij-vertraging-intercity-direct.html Heb je dat ook gedaan? En bedoel je je gebruikersnaam voor je MijnNS account?
Ja dat heb ik allemaal gedaan. En mijn claim is teruggekomen, maar het verkeerde bedrag teruggekregen. Ik hoop dat iemand van NS mijn claim nog eens kan inzien

Dat met die gebruikersnaam heb ik zelf al opgelost.
Feline, ik ga maandag met je claim aan de slag!
Ok dank alvast, ik hoor het maandag wel
Goedemorgen Feline.

Volgens de reisplanner zou jij om 17.50 moeten aankomen. Jij bent om 18.22 uitgecheckt, en had meer dan 30 minuten vertraging. Volgens onze gegevens heb jij voor deze claim 11.20 ontvangen, niet 4.45.

Groet,
Sivan
Ok wat gek. Het lukt me niet om een printscreen te sturen van de mail die ik heb ontvangen. Weet jij hoe ik je dit kan laten zien?
Op welke datum heb je de mail gehad, dan kijk ik gewoon even voor je 🙂.
14 nov 00.21uur. Dank voor al je moeite
Ik zie het, Feline! Heel vreemd.

Het bedrag staat nu in ieder geval gewoon op 11.20. Mocht je alsnog dat andere bedrag krijgen, laat het me alsjeblieft weten!

Reageer