beantwoord

Verkeerd gevinkt

  • 24 juli 2016
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb verkeerde tijd neergezet Hoe maak ik de asnvraag ongedaan?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 juli 2016, 08:27

Ikke, ik heb nog geen bericht van je gehad. Dit mag natuurlijk alsnog.

Voor de meelezers: als je een fout hebt gemaakt bij het indienen van je claim, dan kun je het beste meteen even bellen met ons, via 030-7515155. Geef dan je naam en adres, zodat wij de claim kunnen wijzigen voor je.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Ikke78, en welkom!

Dit kun je het beste via 030-7515155 laten herstellen, of via Twitter.

Voor nu kan ik het ook even voor je doen. Heb je al een claimnummer? Zo niet, wil je mij dan een priv├ębericht sturen met je naam en adres? Dat kan door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken. Geef ook even aan wat de juiste vertrektijd is.
Ikke, ik heb nog geen bericht van je gehad. Dit mag natuurlijk alsnog.

Voor de meelezers: als je een fout hebt gemaakt bij het indienen van je claim, dan kun je het beste meteen even bellen met ons, via 030-7515155. Geef dan je naam en adres, zodat wij de claim kunnen wijzigen voor je.

Reageer