beantwoord

Verkeerd ingevuld

• 14 januari 2018
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Ik heb de plaats waar ik uiteindelijk ben uitgestapt verkeerd ingevuld, kan ik dit nog aanpassen?
Ik ging vanuit Leiden Centraal naar Den Bosch waar ik over ben gestapt op Utrecht Centraal in de trein naar Den Bosch, die vervolgens vanwege het ongeluk met een persoon bij Geldermalsen terug moest naar Utrecht, waar het advies was om vanuit Utrecht via Nijmegen naar Den Bosch te reizen, waar ik uiteindelijk 3 uur na vertrek in Leiden ben aangekomen.
Ik heb op het formulier dus Utrecht Centraal ingevuld omdat ik daar gestrand ben en van daaruit omgereisd ben...
icon

Beste antwoord door Thom 14 januari 2018, 22:35

Er zit weinig anders op dan af te wachten en wellicht wordt uw verzoek om GTBV in eerste instantie afgewezen. U kunt op deze afwijzing reageren en de juiste toedracht aangeven. De achterstand is vrij groot, dus de beantwoording duurt langer.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Er zit weinig anders op dan af te wachten en wellicht wordt uw verzoek om GTBV in eerste instantie afgewezen. U kunt op deze afwijzing reageren en de juiste toedracht aangeven. De achterstand is vrij groot, dus de beantwoording duurt langer.

Reageer