beantwoord

Verkeerde datum in de aanvraag

  • 11 september 2017
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo,

In mijn aanvraag had ik 5 september ingevuld, maar in de bevestigingsmail stond ineens 18 september. Ik heb mijn aanvraag opnieuw ingediend en deze is goedgekeurd. Kan ik de andere aanvraag annuleren? En is dit ook nodig of kan ik het zo laten?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord!
Mvg Marloes
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 11 september 2017, 12:14

De foutieve aanvraag zal afgewezen worden, je hoeft wat mij betreft geen actie meer te ondernemen Marloes. Kan gebeuren en top dat je 't even bij ons meldt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, zij alleen kunnen uitsluitsel geven. Vaak werkt contact via Twitter of Facebook sneller dan bellen.

Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
De foutieve aanvraag zal afgewezen worden, je hoeft wat mij betreft geen actie meer te ondernemen Marloes. Kan gebeuren en top dat je 't even bij ons meldt.

Reageer