beantwoord

Verschil in afhandeling claims

• 8 mei 2017
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Beste NS, tijdens onze reis hebben wij vetraging opgelopen en daarom een claim ingediend. Mijn moeder reisde met een papieren ticket en kreeg al na 3 dagen bericht dat ze recht had op geld terug. Ik reisde met mijn ovchip en krijg vandaag na 3 weken eindelijk bericht dat mijn claim is.....afgewezen. We maakten dezelfde reis, hadden dezelfde vertraging , vanwaar dit verschil?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 8 mei 2017, 20:46

Hallo Mipe, welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging. En ook dat jouw claim niet is goedgekeurd en die van je moeder wel voor dezelfde reis. Ik kijk graag even met je mee wat hier de reden van is. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en claimnummer en ook van je moeder. Dan ga ik het voor je nakijken. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur Bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

hallo Mipe.

Lees even het artikel betreft reizen op saldo

http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html
Hallo Raymond, ik heb niet op saldo gereisd. Ik heb ervoor gekozen om het reisproduct (dagkaart) op mijn ov chipkaart te zetten.
Hallo Mipe, welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging. En ook dat jouw claim niet is goedgekeurd en die van je moeder wel voor dezelfde reis. Ik kijk graag even met je mee wat hier de reden van is. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en claimnummer en ook van je moeder. Dan ga ik het voor je nakijken. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur Bericht'.

Reageer