beantwoord

verschil in teruggave bij vertraging

  • 6 April 2024
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Op 1 april ben ik vanuit Breda naar Leiden gegaan en in de avond weer terug. Samen met mijn vrouw.  In de ochtend hadden we meer dan 30 minuten vertraging en op de terugreis meer dan 60 minuten. Mijn vrouw krijgt daarom een vergoeding van 16,30 euro terug en bij mij wordt de claim van de vertraging in de ochtend afgewezen en voor de terug reis krijg ik 3,50 euro. Dat lijkt me bijzonder vreemd.

Claimnummers van mijn vrouw 602251980 en 602251971, mijn claimnummers zijn 602251955 en 602251953. Ik hoor graag Rini (M.C.) van der Linden.

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 April 2024, 10:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wij (mede-reizigers) kunnen hier niks doen maar je kunt op de mail met de afwijzing of de te lage toekenning reageren. Dan kijkt er een mens naar.

Badge +3

De vergoeding hangt af van het gebruikte vervoerbewijs. Uw vrouw reisde waarschijnlijk met 40 procent korting en u met een Keuzedag. Dan krijgt uw vrouw voor de heenreis de helft van de ritprijs terug en voor de terugreis de hele ritprijs, en u voor de heenreis niets en voor de terugreis een vast bedrag van 3,50 euro. Zie de vergoedingentabel.

Reageer