beantwoord

vertraging

• 27 april 2015
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

18-02-2015 wilden wij een dagje naar Nijmegen met een kaartje gekocht bij Kruidvat.
In Amsterdam met de bus naar het CS, ingechekt bij de poortjes en naar het perron.
Daar bleek dat er vanwege bevroren bovenleidingen er geen enkele trein reed van en naar het CS.
Goede raad was duur dus maar wachten, wij kregen wel een kopje koffie aangeboden.
Na minstens twee uur wachten maar besloten om teleurgesteld weer naar huis te gaan,
dus weer uitgechekt bij de poortjes.
Restitutie formulieren opgehaald en volledig ingestuurd.
Van één formulier kregen wij bericht dat wij € 7,00 terugkregen.
Formulier: 15932788/1-20150118.
Het tweede formulier kregen wij tweemaal terug omdat het volgens de NS niet goed was ingevuld.
Formulier: 15939966.
Uiteindelijk kregen wij bericht dat ook hiervoor € 7,00 gerestitueerd zou worden.
Een week later weer bericht dat wij toch niets zouden krijgen.
Al met al zeer verwarrend, wij hebben kaartjes gekocht er reed geen enkele trein,
zouden i.p.v het hele bedrag maar € 7,00 krijgen en uiteindelijk over beide kaartjes
maar € 7,00.
Kunt u onze verwarring begrijpen en een goed antwoord geven en het hele bedrag restitueren?
Vriendelijke groet, Cor Sibbel.
icon

Beste antwoord door Jan NS 28 april 2015, 10:39

Goed dat je je vraag bij ons neerlegt corsibbel. Als je me de claimnummers (dus niet de formuliernummers), je NAW-gegevens en IBAN in een privébericht stuurt kijk ik wat ik voor je kan doen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en daarna op 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Goed dat je je vraag bij ons neerlegt corsibbel. Als je me de claimnummers (dus niet de formuliernummers), je NAW-gegevens en IBAN in een privébericht stuurt kijk ik wat ik voor je kan doen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en daarna op 'Stuur bericht'.
TS heeft recht op volledige restitutie van de Kruidvat Dagkaart op basis van de AVR.

13,99 dus per kaartje dus.

Reageer