beantwoord

Vertraging 19 juli

  • 1 November 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Goedenavond

Ik heb op 19 juli, net als vele andere reizigers, op een warme 19 juli dag, vastgestaan op Rotterdam centraal wegens een brand/ of storing in de Blaker tunnel.

Ik heb uiteindelijk een vriend gebeld, die mij heeft opgehaald met de auto in Rotterdam en heeft afgezet bij Breda station zodat ik mijn fiets mee kon nemen (stond in de stalling). 

Ik ben toen door de openstaande poortjes gelopen, zonder uit te checken (wat ik mij bedacht toen ik thuis was), omdat het zeer warm was en de brandweer water uitdeelde buiten de poortjes en ik daar aandacht voor had. 

Tot op heden heb ik nog altijd geen reactie op mijn opgave van vertraging mogen ontvangen. Kan iemand mee kijken hoe dit zit?

Onderstaande een stukje uit de mail.
In deze aanvraag heeft u verklaard dat u op 19 juli 2022, vertrektijd 17:24 uur, een vertraging van 60+ minuten heeft gehad op het traject tussen Rotterdam Lombardijen en Breda.

 

Met vriendelijke groet

Christel Deugd-Verburg

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 November 2022, 21:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi christeldeugd!
Als je na de ontvangstbevestiging nog helemaal geen bericht hebt ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice of reageren op de ontvangstbevestiging per e-mail. Als je jouw claimnummer bij hand houdt, kunnen ze de status hiervan bekijken. Ik moet er dan wel direct bij zeggen dat er grote achterstanden zijn in het verwerken van de e-mails en claims. 

Reageer