beantwoord

Vertraging 21-9 Zoetermeer - Driebergen-Zeist

Beste lezer,

Op 21-9-2018 heb ik met de trein van 7.38 van Zoetermeer geprobeerd om mijn kantoor in Driebergen-Zeist te bereiken. Helaas kon de intercity in Woerden niet verder rijden vanwege een seinstoring en werden wij terug geleid naar Gouda. Uiteindelijk heb ik besloten maar in Gouda te gaan werken omdat onduidelijk was hoe laat de verstoring voorbij zou zijn.

Ik probeer nu via geld terug bij vertraging een vergoeding aan te vragen voor het feit dat ik mijn bestemming überhaupt niet bereikt heb. De portal geeft echter aan dat er geen vertraging bekend is.

Graag verneem ik van u of ik een passende vergoeding kan ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Bas Albers
icon

Beste antwoord door Slidestops 25 september 2018, 09:07

Omdat je de reis niet hebt (kunnen) afmaken, is er ook geen vertraging. Daarom kun je geen geld terug bij vertraging claimen.

Dit betekent niet dat er niets mogelijk is; op basis van artikel 6 van de algemene voorwaarden kunt u restitutie krijgen. Hier is geen formulier voor en dit is alleen via de klantenservice te regelen. Dit kan per telefoon op 030-7515155 of via Twitter of Facebook het makkelijkst (via priveberichten)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Omdat je de reis niet hebt (kunnen) afmaken, is er ook geen vertraging. Daarom kun je geen geld terug bij vertraging claimen.

Dit betekent niet dat er niets mogelijk is; op basis van artikel 6 van de algemene voorwaarden kunt u restitutie krijgen. Hier is geen formulier voor en dit is alleen via de klantenservice te regelen. Dit kan per telefoon op 030-7515155 of via Twitter of Facebook het makkelijkst (via priveberichten)

Reageer