beantwoord

Vertraging

• 4 July 2016
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,
Op 24 juni 2016 was er geen treinverkeer tussen Eindhoven en Utecht. Ik heb op die ochtend om 06:11 uur ingecheckt en lang gewacht op een trein. Helaas kwam die niet en ben toen weer naar huis gegaan om de auto te pakken. Ik heb toen niet uitgecheckt en ik kan nu niet via de website geen geld terug vragen bij vertraging. Kan iemand me vertellen hoe ik dat alsnog kan doen?
Groet,
Jos
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 July 2016, 22:20

U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice om uw situatie toe te lichten en uw saldo terug te vragen. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice om uw situatie toe te lichten en uw saldo terug te vragen. Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer