beantwoord

Vertraging 29-09-2017 Eindhoven-Roermond

• 29 september 2017
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Op 29-09-2017 wilde ik de trein van 16.21u richting Heerlen pakken. Helaas was er een storing (de hele week zat al vol storingen en vertragingen) hierdoor moest ik de trein van 16.19u richting Venlo pakken en daar overstappen op de Arriva trein richting Roermond. Door de drukte in de trein ben ik in Blerick overgestapt op de Arriva trein.
Uiteindelijk was ik om 17.58u in Roermond terwijl als de trein richting Heerlen wel reed ik om 16.51 in Roermond zou zijn. Nu wil ik graag geld terugvragen bij vertraging, maar omdat ik ook met Arriva moest heb ik eigenlijk geen vertraging omdat NS alleen het traject Eindhoven - Blerick ziet (waar geen vertraging in zat). Terwijl ik wel naar Roermond moest en dus meer dan 60 min vertraging had.

Graag hoor ik van u wat ik nu zou moeten doen.

Met vriendelijke groet,
Anne D
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 september 2017, 21:51

Hallo Anne96, welkom op ons Serviceforum.

Ik heb de situatie op dit traject even bekeken en zie inderdaad een aantal storingen deze week. Dat is natuurlijk erg vervelend. In dit geval heb je voor een alternatief gekozen, wat begrijpelijk is. In het geval van alternatief vervoer kunnen wij niet nagaan welke reis je hebt gemaakt en wat de daadwerkelijke vertraging is geweest. De Geld Terug bij Vertraging regeling geldt alleen voor reizen met oNS en vervalt wanneer je kiest voor een alternatief.

Heb je hierdoor, naast de vertraging, ook extra kosten gemaakt?
Bekijk origineel

2 reacties

Ben bang dat jij en alle andere gedupeerde reizigers achter het net vist. Op de schaal tussen 1 (slecht) - 10 (super) scoort NS een mager 5
Hallo Anne96, welkom op ons Serviceforum.

Ik heb de situatie op dit traject even bekeken en zie inderdaad een aantal storingen deze week. Dat is natuurlijk erg vervelend. In dit geval heb je voor een alternatief gekozen, wat begrijpelijk is. In het geval van alternatief vervoer kunnen wij niet nagaan welke reis je hebt gemaakt en wat de daadwerkelijke vertraging is geweest. De Geld Terug bij Vertraging regeling geldt alleen voor reizen met oNS en vervalt wanneer je kiest voor een alternatief.

Heb je hierdoor, naast de vertraging, ook extra kosten gemaakt?

Reageer