beantwoord

Vertraging

• 11 november 2019
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb zondag 10 november om 11.01 trein genomen van Maastricht naar Amsterdam centraal. In Weert moesten we eruit omdat er een wisselstooring was tussen weert en Eindhoven. Vertraging gaven ze aan was meer dan 60 minuten.

Ik ben toen maar erg es om een terras gaan zitten en heb later die dag de reis vervolgd. Ik heb echter weer uit automatisme ingecheckt in Weert. 

Krijg ik mijn geld nog terug? 

Groet

Nicole

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 november 2019, 13:35

Goedemiddag Nico888 en welkom bij de NS Community!

Begrijp ik het goed dat je uiteindelijk een dubbele incheck hebt gemaakt op station Weert, waardoor je het instaptarief extra hebt betaalt, bovenop de ritprijs? Dat zouden we namelijk moeten kunnen corrigeren. Je kunt hiervoor contact op nemen met mijn collega’s van de Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega's kunnen je dan verder helpen!

Bekijk origineel

4 reacties

Begrijp ik het goed dat je uiteindelijk een dubbele incheck hebt gemaakt op station Weert, waardoor je het instaptarief extra hebt betaalt, bovenop de ritprijs? Dat zouden we namelijk moeten kunnen corrigeren. Je kunt hiervoor contact op nemen met mijn collega’s van de Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega's kunnen je dan verder helpen!

Volgens mij krijgt TS gewoon 100% van haar kaartje vergoed omdat ze meer dan 60 minuten vertraging heeft. Ze kan dit claimen via de GTBV regeling.

Dat is afhankelijk van de transacties die gemaakt zijn, daar kan ik niet zomaar over oordelen. Mijn collega’s kunnen dat beter beoordelen als ze meegekeken hebben.

Dat is afhankelijk van de transacties die gemaakt zijn, daar kan ik niet zomaar over oordelen. Mijn collega’s kunnen dat beter beoordelen als ze meegekeken hebben.

Het was dan ook een aanvulling op je antwoord, want dit miste ik. Zoals TS al aangaf: Vertraging gaven ze aan was meer dan 60 minuten.

Reageer