vertraging

• 25 november 2019
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Goede morgen

Hoe kan ik op deze site precies inzien waar je "bij vertraging geld terug-aanvraag" kan zien hoe de status is (toegewezen/in behandeling/afgewezen)?

4 reacties

Een paar jaar geleden kon een NS-medewerker je helpen met je claim op deze site. Dat is afgeschaft. Volgens mij moet je nu heel wat weken wachten totdat je bericht krijgt. Er is vertraging (de ironie). De NS heeft te weinig medewerkers aangesteld om de aanvragen te beoordelen.

Wie weet heb je voor 1 januari je geld terug (het bedrag dat je terugkrijgt wegens wanprestatie).

Hoi Gburg! Welkom op de NS Community.

Het is mogelijk om de status van een claim te zien in je Mijn NS omgeving. Je kunt in het menu aan de linkerkant van je scherm kiezen voor 'Berichten' en vervolgens het kopje ‘Claims’. De status van je claim is dan direct zichtbaar.

Dit kan dus via Mijn NS, niet via deze Community. 

Reputatie 7
Badge

Heel jammer weer deze sterk negatieve reactie naar een NS Klant met een normale vraag @fatsoen !

Voor @GRBurg :

Helaas kunt u dit niet zien op deze site, zo gauw uw GTBV in behandeling is geweest krijgt u direct bericht. De verwerkingstijd kan enige weken zijn.

Heel jammer weer deze sterk negatieve reactie naar een NS Klant met een normale vraag @fatsoen !

Voor @GRBurg :

Helaas kunt u dit niet zien op deze site, zo gauw uw GTBV in behandeling is geweest krijgt u direct bericht. De verwerkingstijd kan enige weken zijn.

Het is wel waar, sorry!

Als je een bedrag moet (terug)betalen aan de NS, de belastingdienst of aan een energiemaatschappij of woningbouwstichting, dan moet je dat in het algemeen binnen een week/maand doen.

Doe je dat niet, dan krijg je een boete (+ evt. incassokosten).

Zou je het redelijk vinden dat de NS ook een boete moet betalen aan klanten als ze niet binnen een maand (bijvoorbeeld) een bedrag (terug)betalen (wegens wanprestatie)?

Reageer