beantwoord

Vertraging door niet opengaan poortjes

Bij het inchecken met mijn OV chipkaart gingen de poortjes niet open. Het schermpje gaf aan dat ik wel goed was ingechecked (ik had voldoende saldo en mijn kaart werk prima), maar ik kon dus niet doorlopen. Bij andere poortje geprobeerd, steeds de mededeling dat ik al ingechecked ben, en gaan dus ook niet open.

Naar de NS service balie, waren geen andere klanten, NS medewerkster staat praatje te maken met haar collega, leg het uit en geef aan dat ik m'n trein wil halen en zeg welke het is, maar ze helpt me niet en verwijst me alleen maar door naar service zuil. Op blauwe knop gedrukt op zuil, geen reactie, nog een keer geprobeerd, kreeg te horen dat alle medewerkers in gesprek waren.

Terug naar de service balie, maar die verwees me weer terug naar de zuil. Na nog een paar keer drukken en lang wachten, eindelijk response, uitgelegd wat er aan de hand was, maar ik kreeg geen uitleg over wat ik zou moeten doen.

Nog een keer NS service balie, flink aangedrongen, en met heel veel tegenzin en duidelijk niet blij stapt NS-medewerkster uiteindelijk uit haar hokje om met haar kaart anderhalve meter naast de balie een poortje voor me open te doen zodat ik naar de treinen kan. Dat had ze toch ook meteen kunnen doen!

Doordat eerst de poortjes niet open gaan bij het inchecken, de servicezuil me niet verder bracht, en het vervolgens zo lang duurde voordat de medewerkster van de klantenservice me eindelijk helpt door de poortjes te gaan, miste ik mijn trein en kwam ik uiteindelijk 30 minuten vertraagd op mijn eindbestemming. Kan ik hiervoor op de gebruikelijke manier via MijnNS geld terug aanvragen of moet dat op een andere manier?
icon

Beste antwoord door Danny NS 13 maart 2019, 22:03

Hoi Sandra vW en welkom bij de NS Community!

Dat is geen fijne ervaring! Laat het me voor je oplossen. Je kan mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum. Ik kijk dan graag met je mee naar de mogelijkheden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Sandra vW en welkom bij de NS Community!

Dat is geen fijne ervaring! Laat het me voor je oplossen. Je kan mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum. Ik kijk dan graag met je mee naar de mogelijkheden.

Reageer