Een conducteur adviseerde me via Zutphen (om) te reizen. Van Zutphen naar Apeldoorn met een trein van Arriva. Dat was geen probleem, zei de conducteur, want de NS kan dat zien.
Nu heb ik online geld teruggevraagd via ns.nl, maar bij mijn historie-overzicht staat alleen mijn reis van Rotterdam naar Zutphen vermeld en niet het gedeelte van Zutphen naar Apeldoorn.
Volgens een telefoniste van de klantenservice krijg ik geen geld terug.
Als dat waar is, is dat uiteraard schandalig. Hoe kan ik alsnog mijn geld terugkrijgen vanwege een vertraging van meer dan 1 uur?
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Vertrager. Sorry, het heeft even geduurd.
Mijn collega heeft de claim goedgekeurd. Het gewenste eindstation is ingevuld i.p.v. het daadwerkelijke eindstation.
Je wilde naar Apeldoorn, maar hebt het laatste gedeelte van de reis met een andere vervoerder afgelegd. Bij ons heb je Rtd-Zp geclaimd, maar omdat de vertraging tussen Zp en Apeldoorn zat, werd deze niet gevonden. Door het aanpassen van de eindbestemming wel.
Bekijk origineel
Mijn collega heeft de claim goedgekeurd. Het gewenste eindstation is ingevuld i.p.v. het daadwerkelijke eindstation.
Je wilde naar Apeldoorn, maar hebt het laatste gedeelte van de reis met een andere vervoerder afgelegd. Bij ons heb je Rtd-Zp geclaimd, maar omdat de vertraging tussen Zp en Apeldoorn zat, werd deze niet gevonden. Door het aanpassen van de eindbestemming wel.