beantwoord

vertraging gemeld en in behandeling maar nog geen restitutie

  • 14 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Beste NS medewerker,
Ik heb 21-6 een vertraging digitaal gemeld en deze is in behandeling genomen...echter nog steeds geen vergoeding daarvoor gekregen. Kan dat? Betreft nr: 600068331
Ik hoor graag
Fijne aaf
Cemile
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 augustus 2017, 22:09

Goedenavond cemile. Dat is wel een erg lange behandeltijd, we kijken graag even wat er aan de hand is! Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze klantenservice via 030-7515155, Facebook of Twitter. Mijn forumdienst zit er nu op, dus kan ik je helaas niet meer helpen op het moment.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond cemile. Dat is wel een erg lange behandeltijd, we kijken graag even wat er aan de hand is! Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met onze klantenservice via 030-7515155, Facebook of Twitter. Mijn forumdienst zit er nu op, dus kan ik je helaas niet meer helpen op het moment.
Beste Stijn, dank voor je reactie. Voor jou en alle andere gebruikers van het forum: er is hele grote 'vertraging' in het verwerken van de restituties. Op de site zetten is geen optie dan maar zo
Groet Cemile

Reageer