beantwoord

Vertraging met Hema kaartje

• 28 november 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Vorige week woensdag met Hema dagretour van Obdam naar Amersfoort gereisd en 's-avond met de trein van 18:26 retour. Deze trein had 20 min. vertraging. Heb de sprinter naar A'dam genomen. Was dus veel later in de hoofdstad dan dat ik de intercity had genomen. Hierdoor moest ik via Alkmaar reizen ipv via Hoorn omdat ik dan de aansluiting van 19:50 uur miste. Kwam nu dus pas om 20:30 uur in Obdam aan. Gevolg 30 minuten later. Geldt op zo'n kaartje ook restitutie bij vertraging?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 november 2017, 22:11

Welkom op het NS Serviceforum T.J. Komen-Heijs. Spijtig om te lezen dat je deze vertraging opgelopen hebt. Dat is niet fijn, maar helaas komt het soms voor. Je kan in zo'n geval áltijd een claim voor 'geld terug bij vertraging' indienen. Ook met een actiekaartje. Je kan je claim hier indienen. Check voor meer informatie onze pagina over 'geld terug bij vertraging'.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum T.J. Komen-Heijs. Spijtig om te lezen dat je deze vertraging opgelopen hebt. Dat is niet fijn, maar helaas komt het soms voor. Je kan in zo'n geval áltijd een claim voor 'geld terug bij vertraging' indienen. Ook met een actiekaartje. Je kan je claim hier indienen. Check voor meer informatie onze pagina over 'geld terug bij vertraging'.

Reageer