beantwoord

Vertraging nachttrein 25 mei vanuit Amsterdam

• 1 juni 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
De nachttrein van 01:45u reed wel, maar had veel te weinig capaciteit om alle mensen die in Amsterdam voetbal hadden gekeken (wedstrijd Ajax-Manchester) mee te kunnen nemen. Een groot deel van de mensen, waaronder ikzelf, bleef noodgedwongen achter op het perron. De volgende nachttrein was lang genoeg, maar had ook 25 min vertraging. Uiteindelijk ben ik dus 1,5u later (03:45u) dan gepland gearriveerd in Leiden.

Ik heb een aanvraag ingediend om geld terug te krijgen, maar die is afgewezen. Ik ben echter van mening dat ik wel in aanmerking zou moeten komen voor restitutie. Kunt u mijn verzoek alsnog inwilligen? (nr. 600040697)
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 juni 2017, 17:57

Welkom op het NS Serviceforum RdG. Het systeem ziet natuurlijk dat de trein van 01.45 gereden heeft en gaat daar vanuit. Ik neem aan dat je per mail een afwijzing hebt ontvangen. Je mag tegenwoordig gewoon een 'reply' geven met tekst en uitleg over waarom jij vindt dat de claim herzien moet worden. Die mails worden zo snel mogelijk in behandeling genomen, momenteel is er een achterstand, maar die zijn we aan het inlopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum RdG. Het systeem ziet natuurlijk dat de trein van 01.45 gereden heeft en gaat daar vanuit. Ik neem aan dat je per mail een afwijzing hebt ontvangen. Je mag tegenwoordig gewoon een 'reply' geven met tekst en uitleg over waarom jij vindt dat de claim herzien moet worden. Die mails worden zo snel mogelijk in behandeling genomen, momenteel is er een achterstand, maar die zijn we aan het inlopen.

Reageer