Het volgende is er gebeurd:
Op 17 augustus 2015 heb ik de trein gepakt van Utrecht naar Amersfoort. Door een vertraging van zowel de trein naar Rotterdam als de trein naar Amersfoort(perron11) bleek het voor veel reizigers onduidelijk of de trein naar Rotterdam of de trein naar Amersfoort zou vertrekken vanuit Utrecht. Uiteindelijk bleek de trein naar Amersfoort te vertrekken van bovengenoemd perron 11. Na vertrokken te zijn vanuit Utrecht kreeg ik ( en nog zo'n minimaal 100 personen) verontshuldigingen van de conductrice. Uit haar plausibele verklaring bleek de verkeersleiding een fout te hebben gemaakt en gedacht dat het de trein naar Rotterdam was die vertrok uit Utrecht. Gevolgen is dat ik in Gouda moest uitstappen om over te stapen naar Amersfoort. Wat nog het meest absurde was is het feit dat de trein door diezelfde verkeersleiding niet mocht terugkeren naar Utrecht.
Graag ontvang ik een verklaring waarom ik volgens u niet meer dan een uur vertraging heb opgelopen.claimnummer: 40949742
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Danny, en welkom op het forum!
Ik kijk graag even voor je mee.
Het systeem heeft gekeken naar jouw traject op dat tijdstip. Het feit dat jij onvoldoende/verkeerd bent ingelicht, wordt door ons systeem natuurlijk niet herkend. Om die reden pakt het systeem automatisch reisopties, waardoor er geen vertraging wordt geconstateerd. Daarom is het in dit soort gevallen belangrijk dat je je claim voorziet van een begeleidend schrijven (of bellen). Wanneer je een bezwaar indient, wordt er rekening gehouden met uitzonderingen als deze.
Ik heb je claim nu alsnog laten goedkeuren. Je krijgt hier nog apart bericht van!
Bekijk origineel
Ik kijk graag even voor je mee.
Het systeem heeft gekeken naar jouw traject op dat tijdstip. Het feit dat jij onvoldoende/verkeerd bent ingelicht, wordt door ons systeem natuurlijk niet herkend. Om die reden pakt het systeem automatisch reisopties, waardoor er geen vertraging wordt geconstateerd. Daarom is het in dit soort gevallen belangrijk dat je je claim voorziet van een begeleidend schrijven (of bellen). Wanneer je een bezwaar indient, wordt er rekening gehouden met uitzonderingen als deze.
Ik heb je claim nu alsnog laten goedkeuren. Je krijgt hier nog apart bericht van!