beantwoord

vertraging trein Nijmegen

• 10 maart 2016
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 21 reacties
gisteren was het raak geen treinverkeer tussen nijmegen en oss. Volgens U personeel rijd er maar een trein in het half uur. Er rijden 2 treinen in het half uur en daar zitten geen 50 mensen maar gisterenmiddag wel een bus in een half uur met 50 mensen top 2 uur over een stukje waar de trein 10 min over doet. Het was koud en erg onoverzichtelijk ik ben de ns zeer dankbaar. Geld terug bij vertraging dit is een lachertje omdat ik in een week graag een een naar een dokter zou willen en beide keren geen treinen maar wel twee rekeningen omdat ik niet op kwam dagen. Ik had gisteren zelfs een marge van twee uur ingebouwd maar die tijd had ik nodig om van Nijmegen in Oss te komen dank dank dank.
icon

Beste antwoord door Sjoerd NS 10 maart 2016, 17:29

Ik begrijp dat de ervaringen van gisteren je absoluut niet vrolijker hebben gemaakt Piet. Helaas zijn verstoringen niet altijd te voorkomen en blijft er altijd een kans dat treinen op een bepaald moment niet kunnen rijden. We proberen in dergelijke situaties altijd zo snel mogelijk alternatieven te bieden. Jammer dat het vervangende busvervoer waar je over spreekt niet optimaal was, en je lang in de kou moest wachten.

Helaas is er weinig dat ik voor je kan doen met betrekking tot de gemiste doktersafspraken. Wel kan ik je, zoals je zelf al aangeeft, wijzen op de regeling Geld terug bij Vertraging. Ondanks dat je hiermee de dokterskosten niet vergoed krijgt, hoop ik dat het toch nog wat verlichting kan bieden! Verder hoop ik dat je volgende reiservaring met ons beter zal zijn!
Bekijk origineel

1 reactie

Ik begrijp dat de ervaringen van gisteren je absoluut niet vrolijker hebben gemaakt Piet. Helaas zijn verstoringen niet altijd te voorkomen en blijft er altijd een kans dat treinen op een bepaald moment niet kunnen rijden. We proberen in dergelijke situaties altijd zo snel mogelijk alternatieven te bieden. Jammer dat het vervangende busvervoer waar je over spreekt niet optimaal was, en je lang in de kou moest wachten.

Helaas is er weinig dat ik voor je kan doen met betrekking tot de gemiste doktersafspraken. Wel kan ik je, zoals je zelf al aangeeft, wijzen op de regeling Geld terug bij Vertraging. Ondanks dat je hiermee de dokterskosten niet vergoed krijgt, hoop ik dat het toch nog wat verlichting kan bieden! Verder hoop ik dat je volgende reiservaring met ons beter zal zijn!

Reageer