beantwoord

Vertraging uitgecheckt bij veolia

Vandaag reisde ik van Amsterdam (12:08u) naar Roermond (14:01u), althans, dit was de planning. Voor Eindhoven werd er omgeroepen dat er een aanrijding met een persoon had plaatsgevonden tussen Weert en Roermond. We werden geadviseerd in Eindhoven over te stappen en via Venlo verder te reizen. Zo gezegd zo gedaan, bijna een uur later (14:57u) kom ik in Roermond aan en check uit bij Veolia, aangezien het traject Venlo-Roermond door Veolia wordt gereden. Gezien de opgelopen vertraging zou ik graag (een deel) van het bedrag terugvragen, maar dit lijkt nu onmogelijk omdat ik zogenaamd maar van Amsterdam tot Venlo heb gereisd met de NS. Is er een mogelijkheid dat ik toch mijn geld terug kan vragen? Ps. Ik heb nog uitdrukkelijk gevraagd aan de conducteur of ik in Venlo bij NS uit moest checken en daarna weer in moest checken bij Veolia, het antwoord luidde "ja dat moet zeker".
icon

Beste antwoord door 29 december 2015, 21:25

Je kunt het beste schriftelijk een verzoek tot restitutie indienen bij de klantenservice, omdat het verkeerd zal gaan als je het met een formulier doet. Omschrijf in je verzoek duidelijk wat er is gebeurd.

Daarnaast lijkt het me verstandig dat je even checkt hoeveel saldo er is afgeschreven door Veolia.
Bekijk origineel

1 reactie

Je kunt het beste schriftelijk een verzoek tot restitutie indienen bij de klantenservice, omdat het verkeerd zal gaan als je het met een formulier doet. Omschrijf in je verzoek duidelijk wat er is gebeurd.

Daarnaast lijkt het me verstandig dat je even checkt hoeveel saldo er is afgeschreven door Veolia.

Reageer