Ik ben doof !!
Afgelopen zondag nam ik een trein van 15.48 uur ( Groningen naar Amsterdam )
Opeens moest de trein in Station Hoogeveen stoppen.
Er stond in trein een scherm dat dit trein terug keren naar Assen en Groningen.
Maar ik ben doof !!!! hoe kan ik een oproep van machinist of conducteur melden .
Ik vroeg andere passagiers maar het vond ik irritant omdat de mensen bleef mondkapje dicht zodat ik niet kan liplezen.
Op perron stond een conducteur en vroeg waarom en hij bleef zijn mondkapje dicht en hij wees mij naast perron.
Ik was niet blij mee en moest wachten en later kwam een sprinter aan. we stappen binnen en volgende halte weer uit in station Meppel
dan moest ik weer wachten op volgende trein ( Intercity naar den haag ) en was ook weer vertraging.
Eindelijk kwam de trein aan ( intercity )
en na station Zwolle bleef trein erg langzaam rijden tot station Almere Centrum.
dan moest ik weer uitstapppen om andere trein te pakken naar Amsterdam Centraal ( Sprinter )
daardoor ik om 18.40 uur aankwam op station Amsterdam Centraal. Ik was niet blij mee.
Ik meld nu net geld terug bij vertraging maar geeft aan dat weinig probleem was.
daardoor ik geen geld krijg van NS. zie printscreen

Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Iamsterdam en welkom bij de NS Community,
Spijtig van de vertraging. Zoals Momo al aangaf kan je het beste het formulier invullen. Als je dan een afwijzing per mail krijgt dan kan je daar op reageren. Laat je ons weten of het is gelukt?