beantwoord

verwerkingstijd geld terug bij vertraging

• 2 October 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Hoi, ik lees in de vraag hieronder van ellen86 dat jullie bij zijn met de mails voor geld terug bij vertraging. Na in augustus het advies te hebben gehad om in september te bellen krijg ik net telefonisch te horen dat mijn aanvraag van 26 juli nog moet worden beantwoord en dat hier 14 weken voor kan staan.
Als jullie bij zijn met de mails dan kan die van mij dus ook worden meegenomen? Claimnummer is 600117147.

Ik hoor het graag!

groeten Koen
icon

Beste antwoord door Sivan NS 3 October 2017, 09:38

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Koen, en welkom!

Ik ben even naar de afdeling Claims gelopen. Er zijn twee manieren waarop je per mail je bezwaar op een claim kunt indienen: via een reactie (reply) op de mail van ons (met daarin de afwijzing), of door een nieuwe mail te sturen. Mocht je een reactie hebben gestuurd, dan klopt het dat jouw bericht van augustus nog niet is afgehandeld. Helaas kampen we met een achterstand door de hoeveelheid reacties die binnenkomen.

Bij wijze van uitzondering heb ik je claim alsnog laten herzien en volgende tekst meegestuurd in de mail naar de klant. Jouw claim is beoordeeld op basis van het niet bereiken van de eindbestemming Amsterdam Muiderpoort. Als je een claim indient vanuit Mijn NS, wordt het traject op basis van de check-in en check-uit op vertraging gecontroleerd. Als je vanwege een vertraging eerder uitcheckt of omreist naar een ander station, kun je beter gebruik maken van het online formulier. Mijn collega heeft je inmiddels per mail een reactie gestuurd.

Reageer