beantwoord

Verzoek mbt afwijzing Claim met nummer 41083375

• 2 February 2016
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Ik moest donderdag 21 januari 2016 met de trein naar Den Bosch in de ochtend. Geplande aankomsttijd was 8:05 uur. Door een breuk in de bovenleiding is er de gehele ochtend geen spoorverbinding tussen Utrecht en Den Bosch geweest. Ik ben hierdoor in Zaltbommel gestrand, waar ik ruim een uur heb staan wachten op vervangend vervoer. Uiteindelijk ben ik via een andere vervoerder dan NS verder gegaan en was ik rond 9:30 in Den Bosch, bijna anderhalf uur vertraging.

Mijn claim voor vertraging met claimnummer 41083375 is afgewezen, vermoedelijk omdat ik wel tijdig op station Zaltbommel aangekomen ben. Dit was echter niet mijn bestemming, zoals u ongetwijfeld ook terug kan zien in mijn eerdere en latere reisgeschiedenis.

Ik verzoek u om deze claim nogmaals te bezien en in te willigen.

Met vriendelijke groet,

Willem Samuels
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 February 2016, 11:09

Hoi Willem, en welkom op het forum!

Vervelend dat jouw reis zo is verlopen.

Je claimt voor Den Haag - Zaltbommel, terwijl je naar Den Bosch moest. Omdat je reis anders is gelopen, had je jouw claim het beste kunt indienen via een formulier met begeleidend schrijven, zodat jouw claim wordt beoordeeld door een medewerker, en niet door de computer.

Er waren inderdaad problemen op het traject van jouw overstap, en gelet daarop heb ik de claim alsnog aangepast en goedgekeurd, aangezien je een afgekocht reisproduct hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Willem, en welkom op het forum!

Vervelend dat jouw reis zo is verlopen.

Je claimt voor Den Haag - Zaltbommel, terwijl je naar Den Bosch moest. Omdat je reis anders is gelopen, had je jouw claim het beste kunt indienen via een formulier met begeleidend schrijven, zodat jouw claim wordt beoordeeld door een medewerker, en niet door de computer.

Er waren inderdaad problemen op het traject van jouw overstap, en gelet daarop heb ik de claim alsnog aangepast en goedgekeurd, aangezien je een afgekocht reisproduct hebt.

Reageer