beantwoord

Vraag betreffende afgewezen claims

• 25 februari 2016
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Goedemiddag,
2 aanvragen voor geld retour na vertraging zijn geannuleerd.
Graag krijg ik een toelichting hierop.
De ene betreft 41101960 ( 31 januari) waarbij ik een vertraging van een half uur had ivm een storing richting Nijmegen.
De ander betreft 41102794 ( 13 februari) . Er was toen een stroing bij brummen. Het reisadvies was eerst, ga naar zutphen, daar staat een bus, in zutphen aangekomen werd mij geadviseerd via Utrecht naar Arnhem te reizen. UIteindelijk ben ik via Apeldoorn gegaan en heb daar de bus gepakt. Ik snap dat een busrit niet wordt vergoed, maar ik ben uiteindelijk wel 1,5 uur later aangekomen op bestemming.
Graga verneem ik uw reactie.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 29 februari 2016, 13:05

Hoi Floor, en welkom op het forum!

Vervelend dat je twee keer te maken hebt gehad met vertraging.

Claim 41101960: je claimt voor 14.45. Moet dit niet die van 14.44 zijn? Want nu zoekt ons systeem naar de eerstvolgende trein en dan vinden we die van 15.14 uur. Die van 14.44 is in ieder geval met 26 minuten vertraging aangekomen op Nijmegen.
Claim 41102794: je claimt voor Deventer - Zutphen, maar je moest dus naar een andere eindbestemming. Wat was je geplande eindbestemming?

Edit: omdat ik verder geen reactie van Floor heb gehad, heb ik dit antwoord gemarkeerd. Floor kan alsnog reageren op mijn vragen, of contact met ons opnemen via een ander kanaal.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Floor, en welkom op het forum!

Vervelend dat je twee keer te maken hebt gehad met vertraging.

Claim 41101960: je claimt voor 14.45. Moet dit niet die van 14.44 zijn? Want nu zoekt ons systeem naar de eerstvolgende trein en dan vinden we die van 15.14 uur. Die van 14.44 is in ieder geval met 26 minuten vertraging aangekomen op Nijmegen.
Claim 41102794: je claimt voor Deventer - Zutphen, maar je moest dus naar een andere eindbestemming. Wat was je geplande eindbestemming?

Edit: omdat ik verder geen reactie van Floor heb gehad, heb ik dit antwoord gemarkeerd. Floor kan alsnog reageren op mijn vragen, of contact met ons opnemen via een ander kanaal.
Floor, zou je nog op de vragen willen ingaan? Dan kan ik je eventueel alsnog van dienst zijn.

Reageer