beantwoord

Vraag: herzien claim geld terug bij vertraging

• 31 december 2015
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Beste NS,
Op 23 november ben ik van Breda naar Utrecht gereisd om 7.55 uur. De trein waar ik in zat is toen niet verder gereden dan 's Hertogenbosch, want er was geen treinverkeer meer mogelijk naar Utrecht.
Na 2,5 uur ben ik teruggekeerd om via Rotterdam naar Utrecht te reizen. Gedurende deze tijd te hebben gewacht op Den Bosch is er inderdaad 1 trein vertrokken naar Utrecht, maar die zat zo onwijs vol dat ik daar niet meer in paste.

Ik heb nu dus maar de helft van mijn kosten teruggekregen, terwijl ik alleen al op Den Bosch 2,5 uur heb gestaan.
Ik zou graag willen dat mijn claim: 41055088 wordt herzien.

Met vriendelijke groet, Mirte
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 januari 2016, 14:40

Hoi Mirte. Ik heb je claim bekeken. Vervelend dat je reis zo is verlopen.

Het systeem heeft de reis bekeken en geconstateerd dat de overstap vanaf Den Bosch niet heeft gereden. Als alternatief is een volgende trein gevonden. Jouw reis liep anders, hetgeen het systeem niet had kunnen weten.

Gelet op je verhaal en je reistransacties, heb ik je claim aangepast en alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum mluesken. We gaan maandag op z'n vroegst naar je claim kijken. Vind je dit te lang duren? Bel dan onze KlanteNService, zij zijn 24/7 bereikbaar.
Hoi Mirte. Ik heb je claim bekeken. Vervelend dat je reis zo is verlopen.

Het systeem heeft de reis bekeken en geconstateerd dat de overstap vanaf Den Bosch niet heeft gereden. Als alternatief is een volgende trein gevonden. Jouw reis liep anders, hetgeen het systeem niet had kunnen weten.

Gelet op je verhaal en je reistransacties, heb ik je claim aangepast en alsnog goedgekeurd.

Reageer