vragen vergoeding lucht verlies als gevolg van treinen

• 27 april 2017
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Geachte heer,
Ik schrijf omdat dag 2017/11/04 terwijl ik en mijn partner reisden vanuit Leiden naar Eindhoven die reeds voorzien om treinen in Den Haag te veranderen, we werden gevangen door een onverwachte, die onze koers verder uitgebreid, als gevolg van een trein gebroken op de sporen.
de trein die werd verondersteld om naar Eindhoven zou stoppen in Rotterdam en
we moesten nog een verandering aan te brengen.
alles zou mogelijk zijn geweest als de trein als we stapt niet zou vertragen om zijn race eindigde twee minuten te laat om het platform 10 af, terwijl dat we hebben genomen om het platform 1, en zou pas vier minuten na de aankomst van de eerste .
Ondanks de drukte, hebben de trein deuren gesloten ogen naar de voorkant
waardoor de trein verlies en de daaropvolgende verlies Ryanair vliegtuig dat vertrok uit Eindhoven en dat hij in de oefeningen moeten brengen.
Dit veroorzaakte een verdere verblijf in Nederland nog eens 8 dagen met een verdere verspilling van geld, koop een nieuw vliegticket en ook het verlies van werkdagen.
Ik heb nog steeds de tickets en ik kan ze bevestigen. kunt u controleren die we van Leiden begonnen en dan hebben we nog steeds in Leiden en nooit in Eindhoven gestempeld.
Ik vraag om een ​​terugbetaling van het bedrag van treinkaartjes dat we moesten volle dag 2017/04/18 prijs en schade veroorzaakt als vergoeding voor schade die vliegtickets van 150 euro en de uitgaven voor onder meer terug te krijgen.
Ik wacht op bevestiging.
vriendelijke groeten.

5 reacties

Hi Noemi. Welkom op het NS Serviceforum!

Heb je dit bericht wellicht vertaald vanuit het Engels via een vertaalmachine? Je bericht is namelijk soms erg slecht te begrijpen. Ik kan er tot dusver uit opmaken dat je extra kosten hebt gemaakt en vergoeding wilt. Indien dat het geval is wil ik je verzoeken ons via Facebook of Twitter een privébericht te sturen. Hier kan je namelijk als bijlage je ticket en verdere bewijsstukken van extra gemaakte kosten meesturen.

Did you (Google) translate this message from English to Dutch? It is very hard to understand your message since sites for translating do not put the sentences in the right order but only translate the words. As far as I can understand from your message is that you made extra costs? If so, please send us a private message via Facebook or Twitter. This way you can attache a copy of your tickets and other (extra) costs you have made and we will see if refund is possible.
Reputatie 4
Badge
The NS is legally not responsible for any cost you have to make by a delay of trains. So a refund of the train ticket price is the problably the maximum compensation you may get. I would expect they will not compensate for your additional flight ticket and hotel costs.
oh sorry, yes, i traslated about google . now i will write you in facebook with a private message.
I hope at least I will be refunded the train tickets paid without actual use. But it would also be far better to worry about the delay that caused the loss of air flight. I can also show the flight by attaching air tickets and chek-ins.
Reputatie 7
If you get a delay of 30+ you can get part of the money of your train ticket back.. This is the only refund you can get.

As by law, the NS is not responisble for anything which happens after a trainride (missing a flight, boat, unable to work etc).

How many time did you calculate for your train to connect to your flight? Did you take 2 hours extra for it?

Reageer