beantwoord

Waarom afgewezen?

• 29 december 2015
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Hallo. Ik heb een vraag over een claim 41059737. Kunt u mij uitleggen waarom deze claim wordt afgewezen?
Ik heb op Schiphol letterlijk vastgezeten in een kapotte intercity direct vanwege een defect aan de deuren. Ik heb een vertraging van meer dan een half uur gehad; omdat de intercity na veel gepruts en gerommel met zijschotten naast de deuren volgens jullie eigen zeggen werd 'opgegeven'. Graag zou ik een goede reden willen horen waarom ik geen recht heb op teruggave van mijn reisgeld
icon

Beste antwoord door Sivan NS 29 december 2015, 08:58

Goedemorgen IntercityDefect.

Ik heb je claim bekeken.

Je claimt voor Rotterdam CS - Amsterdam Sciencepark, vertrektijd 18.39. Deze trein zou om 19.48 aankomen. Jij bent om 20.00 uitgecheckt. Dat is een verschil van 12 minuten.

Overigens claim je niet via het Intercity Direct-formulier, maar via je de gewone weg.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen IntercityDefect.

Ik heb je claim bekeken.

Je claimt voor Rotterdam CS - Amsterdam Sciencepark, vertrektijd 18.39. Deze trein zou om 19.48 aankomen. Jij bent om 20.00 uitgecheckt. Dat is een verschil van 12 minuten.

Overigens claim je niet via het Intercity Direct-formulier, maar via je de gewone weg.

Reageer