beantwoord

Waarom duurt het allemaal zo lang?

• 10 november 2015
  • 10 reacties
  • 197 Bekeken

Goedemorgen, ik reis dagelijks Zwijndrecht - Schiphol, en helaas gaat er amper een week voorbij dat ik niets claim. Ik wacht nu al op claims van medio september, in oktober heb ik bezwaar gemaakt tegen 2 onterechte afwijzigingen, 10 dagen geleden een klacht ingediend wegens extra kosten omdat op het station de incheck apparatuur niet werkte. Dat het op het spoor een puinhoop is, daar moeten we blijkbaar mee leren leven, maar het zou jullie sieren als jullie de afhandeling van de klachten die hieruit voort komen, iets sneller afhandelen. Als reiziger voel je je echt niet serieus genomen, op deze manier.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 november 2015, 13:35

Hoi Desire. Mijn collega heeft er even naar gekeken.

Je hebt inderdaad netjes op tijd jouw claim ingediend (op de dag van reizen). De datum van 22 september betreft de registratiedatum van NS. Dit betekent dus dat wij bijvoorbeeld een formulier krijgen, deze wordt ontvangen door de postkamer en krijgt een stempeldatum. Excuses voor de verwarring.

Mijn collega heeft nu al jouw claims vandaag nog behandeld. Je krijgt hiervan bericht.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Desire. We zijn op dit moment bij claims met indiendatum 22 september. Indien jij voor deze datum hebt geclaimd (dus niet de reisdatum maar de claimdatum), dan hoor ik dat graag, en kijk ik even of er iets is misgegaan.

Helaas hebben we op dit moment een week achterstand, maar we doen ons best om alles correct en tijdig te beantwoorden.
Nou, claimnr 50021203 is van 18 september (claimdatum), en volgens 'mijn claims' op 'mijn ns' is deze nog gewoon in behandeling. Echt, bij elk ander bedrijf zou een dergelijk service level onacceptabel zijn, maar bij de NS pikken we gewoon alles.
Deze claim heeft reisdatum 18 september, maar indiendatum 29 september. Deze zal dus binnenkort alsnog behandeld worden.

Ik ben het met je eens dat het vervelend is dat deze verzoeken niet op tijd worden behandeld. Ik heb onlangs een verzoek ingediend om te kijken naar de mogelijkheden de huidige achterstand op korte termijn weg te werken.
Zo staat het niet op 'mijn ns', en ik wacht zeker geen 11 dagen met indienen. Ik doe dit of dezelde, of de volgende werkdag. Wat een verrassing, de info op de NS website klopt niet?!
Wil je mij een printscreen sturen? Dat mag naar forum@ns.nl. Dan ga ik even kijken wat er precies misgaat.
Is onderweg!
Hoi Desire. Mijn collega heeft er even naar gekeken.

Je hebt inderdaad netjes op tijd jouw claim ingediend (op de dag van reizen). De datum van 22 september betreft de registratiedatum van NS. Dit betekent dus dat wij bijvoorbeeld een formulier krijgen, deze wordt ontvangen door de postkamer en krijgt een stempeldatum. Excuses voor de verwarring.

Mijn collega heeft nu al jouw claims vandaag nog behandeld. Je krijgt hiervan bericht.
Hoi Sivan, dank je wel, en ook aan je collega. Denk dat ik volgende week dan dat ticket naar warmere oorden kan boeken 🙂
Hoi Sivan en collega! Zaterdagochtend een ontplofte mailbox, met verwerkte claims! Mijn dank 🙂
Top!

Reageer