beantwoord

waarom elke keer vertraging

• 16 september 2019
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

Ik wordt helemaal gek van de minuten vertraging dat ik elke keer mijn aansluiting mis. Ik denk dat dit nooit goed zal komen. Jullie NS en Prorail hebt alleen maar praatjes. Ik hebt het over klein stukje tussen Sloterdijk en Schiphol. Elke keer vertraging in de trein wachten. Als ik mijn baan kwijt raak stel ik jullie aansprakelijk. Dit gebeurt echt vaker in de jaar ik houd mijn hart vast voor in de winter. Ik vindt dat NS bij elke vertraging geld moet terug geven. Maakt tenminste reizigers blij met dit compensatie.
icon

Beste antwoord door Edwin 16 september 2019, 10:45

Dat kleine stukje is enorm druk met sprinters, interciy's en internationale treinen.
Welke aansluiting mis je als ik vragen mag (van welke trein naar welke trein).
Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Je hebt zeker op dit traject ook de mogelijkheid een trein eerder te nemen zonder dat je nu heel veel eerder van huis weg moet.

En als je al weet dat het traject gevoelig is voor vertragingen dan hou je daar in je planning toch al rekening mee?
Reputatie 7
Badge
Dat kleine stukje is enorm druk met sprinters, interciy's en internationale treinen.
Welke aansluiting mis je als ik vragen mag (van welke trein naar welke trein).
Beste Edwin ik mis mijn aansluiting op schiphol, de bus.
Je hebt zeker op dit traject ook de mogelijkheid een trein eerder te nemen zonder dat je nu heel veel eerder van huis weg moet.

En als je al weet dat het traject gevoelig is voor vertragingen dan hou je daar in je planning toch al rekening mee?

Beste Jeroen, ik neem mijn standaard trein met de hoop dat deze op tijd rijd zonder vertraging, en ook al neem ik een eerdere trein, niemand kan mij verzekeren dat ik hier geen vertraging oploop. Het wordt elke keer 25 min wachten als ik mijn aansluiting mis vanwegen de vertraging van min 5 a 10 min met de trein. Zonder van mijn tijd. Echt baalen
Badge
Als ik nu even kijk naar de treinen tussen Amsterdam Sloterdijk en Schiphol zie ik daar dat er om xx.04 - xx.08 - xx.18 - xx.34 - xx. 38 - xx.48 treinen vertrekken vanaf Sloterdijk , lijkt me toch keus genoeg om er voor te zorgen dat je op tijd op Schiphol bent.

In de spits is het risico op wat vertraging altijd aanwezig en ik denk dat jij vooral met de trein naar Leiden Centraal reist, misschien eens kijken om met een andere treinserie te gaan welke minder vaak vertraging heeft.
Al dat opgenoemde treinen heb ik genomen en bij elke heb ik wel vertraging op gelopen. Ik ken de tijden wel, wil gewoon dat treien op gaan, ik pas me elke keer aan de dienst regeling dat ook weer vertraagd rijden. 😤😤
Reputatie 5
Het lijkt me sterk dat dit vaker dan niet gebeurt, er is namelijk geen enkel traject waarop treinen vaker te laat zijn dan op tijd. Een misvormde perceptie kan niet de schuld van een ander zijn.

Reageer