beantwoord

Waarom is mijn claim ‘Geld terug bij vertraging (41458365)' afgewezen?

• 1 mei 2017
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Op 19 april reisde ik van Utrecht naar Rotterdam Alexander met de trein van 07:48 uur. Naast de 10-15 minuten vertraging die de trein had, reed de trein ook nog eens Rotterdam Alexander voorbij zonder te stoppen. Vanaf Rotterdam Centraal kon ik dus weer terug naar Rotterdam Alexander met de trein en kwam ik dus ruim een half uur later op de plaats van bestemming aan. Dit is dus wel degelijk een half uur vertraging en zou graag willen weten waarom mijn claim is afgewezen en hoe ik hem opnieuw kan indienen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 14 mei 2017, 18:25

Ik heb alle gegevens van Dorien ontvangen en dit doorgezet. Je zal z.s.m. terugkoppeling ontvangen van mijn collega's.

Voor de meelezers: Ik ben deze keer coulant geweest om het via het forum door te zetten. De normale gang van zaken is om het via onze klantenservice te laten herzien. In dit topic vind je de uitgebreide info hierover.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen Dorien,

Wat balen dat je claim afgewezen is. Waarschijnlijk is het doorrijden niet opgepikt in het systeem. Ik kan de claim laten herzien voor je. Kun je me in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum sturen? Je kunt me een bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Hoi Dorien,

Ik heb de meeste gegevens van je binnen, maar nog niet alle. Zou je deze nog kunnen aanvullen in een privébericht?
Ik heb alle gegevens van Dorien ontvangen en dit doorgezet. Je zal z.s.m. terugkoppeling ontvangen van mijn collega's.

Voor de meelezers: Ik ben deze keer coulant geweest om het via het forum door te zetten. De normale gang van zaken is om het via onze klantenservice te laten herzien. In dit topic vind je de uitgebreide info hierover.
Dat is niet echt eerlijk hè
Afschaffen is afschaffen!
Ik moet nu maar een beetje hopen dat de chat nog een keer beschikbaar is en mss dat er een keer geen wachtrij op de lijn en mail zijn.
Dan kan mijn claim ook best even coulant worden opgepakt. Zeker gezien de oorzaak van mijn vertragong
Lonny, ik snap je frustratie heel goed. We hebben een beleid, waar we soms van afwijken. Ik zal kijken hoe we kunnen zorgen dat onze werkwijze consequenter en daarmee eerlijker voor iedereen is.

Reageer