beantwoord

Waarom is mijn claim voor geld terug bij vertraging afgewezen?

  • 4 december 2015
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Beste NS,

Twee weken geleden heb ik gereisd met de trein, van Ede-Wageningen naar Utrecht, op dit traject heb ik meer dan 60 minuten vertraging gehad, en toch is mijn claim om geld terug te krijgen afgewezen. Kunnen jullie me vertellen waarom?

Groetjes,
Marie Wesselink
icon

Beste antwoord door John de Jong 4 december 2015, 10:02

Beste Marie,

De claims worden door een computer beoordeeld. dat gaat soms fout. Je kunt voor een herbeoordeling van een claim het beste even met NS Klantenservice bellen. 030 751 51 55. dag en nacht bereikbaar.

Succes,

John
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge
Beste Marie,

De claims worden door een computer beoordeeld. dat gaat soms fout. Je kunt voor een herbeoordeling van een claim het beste even met NS Klantenservice bellen. 030 751 51 55. dag en nacht bereikbaar.

Succes,

John

Reageer