Waarom kan ik geen aanvraag doen voor geld terug bij een vertraging

• 2 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Als er eens een vertraging is bij mijn reis met de NS dan vul ik dit altijd netjes in op de website, zodat ik geld terug krijg van mijn vertraging. Ik log dan in in Mijn NS, selecteer het reis moment en geef dan de vertraging op. Daarna krijg ik via mail de bevestiging van de NS.

Vorige week maandag avond had ik weer zo’n vertraging. Echter zit ik nu met het probleem dat de vertraging niet goed ingediend kan worden. Als ik naar Mijn NS ga, zie ik duidelijk de tijden van de reis staan die aangeven dat ik vertraging had, maar als ik de gegevens verder invul, dan gebeurd er 1 van de volgende 2 dingen:
1) Ik krijg de melding van het systeem dat mijn vertraging op dat moment niet verwerkt kan worden, met de opmerking dat ik het later nog eens moet proberen.
2) Na op de knop verder/bevestigen te hebben gedrukt, wordt de ingevulde pagina leeg gemaakt en sta ik weer bovenaan.

ik heb dit sinds vorige week bijna dagelijks geprobeerd en ook op verschillende apparaten met verschillende browsers, maar het lukt simpelweg niet meer om mijn vertraging te melden.

zijn er meer mensen met dit probleem? Wat kan ik nog doen om mijn vertraging wel te kunnen melden?

Bedankt,

Mike

1 reactie

Badge +3
Er zijn meer mensen met dit probleem; er is sprake van een storing in Mijn NS. U zou dit formulier kunnen proberen, of wachten tot NS de storing in Mijn NS heeft verholpen.

Reageer