Ik dien een claim in, afgewezen.
Ik ga in beroep want ben een half uur vertraagd.
Weer afgewezen met de volgende reden:
“De trein die u op 20 augustus 2018 wilde nemen om 6.57 uur kon u gezien uw incheck om 6.57.04 uur niet halen. De eerst volgende trein vertrekt volgens de reisplanner om 7.27 uur met een aankomst tijd van 8.46 uur. U heeft 8.47 uur uitgecheckt. Helaas kan ik daarom niet aan uw verzoek voldoen om uw claim te herzien.”
Sinds wanneer is het op tijd rijden van de *volgende* trein een reden om een vertraging af te wijzen? Bovendien vertrok de trein van 6.57 met een vertraging van 1m54s.
Ik word hier erg boos van. Vooral de insinuatie dat ik maar wat aan het liegen ben, terwijl dit best nagezocht had kunnen worden.
Beste antwoord door Ben NS
Hi Martijn78,
Ik kan je helaas niets anders aanraden dan, met de input van de andere Communityleden uit dit topic,
nog een keer in bezwaar te gaan tegen de afwijzing van je claim. Hoe groot dan de kans is dat deze alsnog
wordt goedgekeurd, durf ik niet aan te geven.
Bekijk origineel
Ik kan je helaas niets anders aanraden dan, met de input van de andere Communityleden uit dit topic,
nog een keer in bezwaar te gaan tegen de afwijzing van je claim. Hoe groot dan de kans is dat deze alsnog
wordt goedgekeurd, durf ik niet aan te geven.